I år kjem Mitt Ryfylke ut 3 gonger, der to Ryfylke kommunar er tema per utgåve. Når din kommune er i temadelen vil de få 2 - 3 saker frå kvar kommune, der det før berre har vore ein reportasje.
Mitt Ryfylke 3 2018 – tema: Hjelmeland og Finnøy. (November)
Opplag: 3600
Mitt Ryfylke 1 2019 – tema: Strand og Finnøy. (Mars/April)
Opplag: 7500
Mitt Ryfylke 2 2019– tema: Suldal og Hjelmeland. (August/September)
Opplag : 4650
Mitt Ryfylke 3 2019 – tema: Forsand og Sauda. (Mars/April)
Opplag: 3800
I tillegg til fulldistribusjon til alle husstandar i temakommunane og manuell distribusjon, nyttar me nettsida, sosiale medium, og spesielt Facebook aktivt for å bleste både reportasjeturar, trykkeprosessar og magasinet i digital versjon.
Me har i overkant av 3000 besøkande på MittRyfylke.no pr mnd. På Facebook-sida vår har me omlag 2000 følgerar som jevnlig får med seg siste oppdateringer frå nettsiden. www.facebook.com/mittryfylke
Me tilbyr bannerannonse på mittryfylke.no, og kan tilpasse annonser til nettbanner. Denne kan rullere i periodar i løpet av annonseperioden. Her kan me lenke til heimeside, kampanjeside, plattform for sosiale medium og meir. Dette er ein unik måte å vise igjen på, og har eit anna nedslagsfelt enn magasinet slik at ein kan nå ut til ennå fleire potensielle kundar.
Me tilbyr enkeltinnrykk i kvar utgåve av magasinet. Her kan ein velje mellom minimodul, kvartside, halvside og heilside. Ved enkeltinnrykk på ei heilside eller halvside får de med annonse på www.mittryfylke.no i ein periode på tre mnd, opp mot neste utgåve.
Me tilbyr to variantar av årsavtalar. Ved inngåing av årsavtale får de med ei annonse på nettsida www.mittryfylke.no i perioden fram til neste nummer (ca. tre mnd), og eit innlegg (innhaldsmarknadsføring) på Mitt Ryfylke si Facebook-sida ila året.
NB! Me fakturerer per annonseinnrykk etter utgjeving.